Nog maar drie nachtjes! - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Charissa Loof - WaarBenJij.nu Nog maar drie nachtjes! - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Charissa Loof - WaarBenJij.nu

Nog maar drie nachtjes!

Door: Charissa

Blijf op de hoogte en volg Charissa

03 Februari 2016 | Nederland, Terneuzen

Odie (hallo) allemaal,

Zoals velen van jullie weten ga ik voor mijn studie voor drie en een halve maand stage lopen in Paramaribo. Waar ik precies stage ga lopen is nog een verassing. Daarnaast is stage lopen in het buitenland niet niets natuurlijk, een vreemde omgeving, een nieuwe cultuur, nieuwe mensen, andere waarden en normen, enge beesten. Maar gelukkig ga ik niet alleen, ik heb drie stoere meiden aan mijn zij die ook met me meegaan op avontuur.

Vandaag is het woensdag, dat betekend nog drie nachtjes slapen en dan begint mijn avontuur in Paramaribo. Spannend! Maar, niet te enthousiast, er zijn nog een aantal dingen die moeten gebeuren, zoals het inpakken van mijn koffer. Oh oh oh, dat wordt nog een hele klus. Hoe ga ik me ooit aan het limiet van 23 kg houden? Onmogelijk toch? Zoals elke andere jonge vrouw in de wereld wil ook ik het liefst al mijn schoenen en kleding meenemen. Maar helaas, daar is geen plek voor, dus wordt het keuzes maken. Zeer moeilijke keuzes. Maarja, zo ontwikkel je weer ruimtelijk en creatief inzicht. Gelukkig kan ik zeggen dat mijn MKV-visum binnen is, EIN-DE-LIJK. Weken van stress gingen voorbij, maar zo zie je maar, nergens voor nodig, het komt altijd goed. No span (maak je niet druk) zullen ze zeggen in Suriname. Nu is het nog even bikkelen op het onderzoeksverslag om deze voor een groot deel af te ronden.

Tot in Paramaribo!

Adyosi (tot ziens),

Charissa


  • 03 Februari 2016 - 13:43

    Femke Huisman:

    Lieve Charissa, vanuit Amerika wensen wij jou een hele goede reis, veel plezier en succes in Suriname. Een avontuur in het buitenland zal je leven verrijken. We gaan je volgen! Groetjes, Jan, Femke, Quinn en Shane

  • 08 Februari 2016 - 09:54

    Annelies De Hulster:

    Afgelopen zaterdag hebben we je uitgezwaaid vanaf het vliegveld Amsterdam. Daar ging je dan met je koffers. Allemaal mooi op gewicht. Leuk om ook nog even de drie andere dames te zien voor vertrek.
    Daar ga je dan door de poortjes heen...de bocht om richting douane. Toch wel even een traantje moeten laten hoor.
    Buiten zie je de grote blauwe vogels staan van KLM. Daar ga je dan de lucht in.......over de oceaan.
    Op naar het avontuur.
    Blij om te horen dat jullie goed zijn geland. Warm en een lange rij voor al die mensen met een visum.
    Met 17 mensen in het studentenhuis. Een kakkerlak en een hagedis als huisdier in je kamer. En dan spring je het zwembad in..........wat een leven......op naar het avontuur.

    groetjes Annelies, Arno en Roos.

  • 13 Februari 2016 - 18:59

    Annelies De Hulster:

    Hoi,

    Even wat uitproberen hoor. Want er wordt niks verstuurd. Misschien problemen met de website.

  • 08 Oktober 2018 - 07:31

    Hanneke Van Brakel:

    Misschien wat ver gezocht.... ik Google de naam Annelies de Hulsteren kom zo op je reisverslag.
    Annelies uit Terneuzen was jaren mijnvriemdin toen we jong waren.
    Ik zou haar zo graag zien en ik weet niet of dit de juiste Annelies is. Ik denk van wel. Haar vader is Jaap de Hulster.
    Misschien wil je mij helpen? Anders gewoon deleten hoor.
    Gr
    Hanneke van Brakel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terneuzen

Stage lopen in Paramaribo

Een nieuwe uitdaging!

Recente Reisverslagen:

25 April 2016

Vakantie in Surimaribo

28 Maart 2016

Subh Holi

20 Maart 2016

No span in Suri

28 Februari 2016

Aangevallen door een kakkerlak!

21 Februari 2016

Kaaimannen spotten!
Charissa

Actief sinds 02 Feb. 2016
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 3734

Voorgaande reizen:

06 Februari 2016 - 21 Mei 2016

Stage lopen in Paramaribo

Landen bezocht: